Chcete mať postavu ako modelky? Touto stravou ju dosiahnete
23. 6. 2020 | Paťka

Chcete mať postavu ako modelky? Touto stravou ju dosiahnete

Štíhle nohy, úzky pás, čo to dievča ty papáš? Svetové modelky sa pýšia dlhými nohami, úzkym driekom a dokonalým bruškom. Ako túto postavu snov môžeme dosiahnuť my, ,,bežné smrteľníčky"?

Za ich postavou stoja dlhé hodiny cvičenia

Bez makania to proste nepôjde milé dámy. Na to, aby sme mali pevné nohy a bruško potrebujeme cvičiť. Úpravou stravy môžeme dosiahnuť vytúženú váhu, ale predsa budeme vyzerať o niečo lepšie, keď budeme mať pevné telo. Nemusíte míňať peniaze na fitko a trénerov. Behajte, prechádzajte sa, cvičte jogu. Tieto tri druhy aktivít robia modelky najčastejšie. Obľubujú ich viaceré anjeliky z Victoria's Secret. Ak neviete ako na to, na Youtube je veľmi veľa inšpiratívnych videí, podľa ktorých môžete cvičiť.

dominik-wycislo-kzc9h88nwpm-unsplash_1592899487.jpg

Pre dokonale pevné telo väčšina modeliek odporúča box. Hodiny boxu nie sú nudné. Sú plné akcie, získate lepšiu kondičku a dokonalú postavu.

Náš tip: Myslite na genetiku. Aj vy môžete mať zdravú a vyváženú postavu. Avšak top modelky vďačia za svoje špecifické a vyhľadávané postavy do značnej miery aj genetike. Ani tou najdokonalejšou diétou či cvičením napríklad nezískate nadpriemerne dlhé nohy či trup. Svoje ciele si preto stanovte s ohľadom na svoj typ postavy.

alexandra-gorn-qqfeydwv-4u-unsplash_1592899489.jpg

Nedodržiavajte diéty ale dlhodobo upravte svoju stravu

Pokiaľ nepotrebujete ísť večer na módnu prehliadku, netrápte svoje telo diétami. Zbytočne si v tele vytvoríte stres, a to bude reagovať práve naopak. Budete priberať. Zmeňte svoju stravu v dlhodobejšom horizonte. Ak postupne zmeníte svoje stravovacie návyky, budete štíhla a fit celoročne a nielen pár mesiacov v roku. 

Čo jedia modelky?

Prvou vecou je to, že jedia podstatne menšie porcie. To my ale nemusíme. Dajte si o niečo menej, než by ste bežne zjedli. Prijmete tak menej kalórií a po čase môžete opäť z porcie ubrať. Nebudete hladná. Váš žalúdok nebude potrebovať toľko jedla, koľko kedysi. ,

tamara-bellis-cvfhyrtbepa-unsplash_1592899491.jpg

Na raňajky potrebujete vlákninu

Na raňajky sú najvhodnejšie ovsené kaše, müsli s mliekom, celozrnné pečivo so šunkou, syrom a zeleninou, lievance z ovsenej múky, vajíčka na rôzne spôsoby atď. Nevyhladujte na raňajky svoje telo so smoothies, ak na ne nie ste zvyknutá.

Na obed si dajte napríklad chudé kuracie alebo morčacie mäsko so zeleninovou prílohou. Ak budete mať poobede chuť na niečo malé, vyskúšajte si dať oriešky. V obchodoch môžete nájsť rôzne mixy orechov v malých vreckách. Ak na ne nemáte šťastie, nabaľte si ich sama. Môžete si dať napríklad aj proteínový puding alebo si spravte ,,cheesecake". Na spodok misky nalámte keksíky s nižším obsahom cukru, navrstvite na ne nízkotučný tvaroh a na vrch si dajte 2 lyžičky džemu. 

Večeru jedzte 2-3 hodiny pred spánkom

Na večeru by ste si mali dopriať bielkoviny. Ak chcete, môžete si na troche oleja osmažiť rybu a dať si ku nej znova zeleninu. Ak nie, môžete si dopriať porciu nakrájanej čerstvej zeleniny a ku tomu si spraviť dressing z gréckeho jogurtu s trochou cesnaku a olivového oleja.

Toto sú tie zázraky, ktoré robia modelky. A ešte vlastne jeden. DISCIPLÍNA. Bez tej by žiadna modelka nemala štíhlu postavu. 

Ilustračné fotografie: unsplash.com

Paťka

Milujem posúvanie sa vpred v každej oblasti života. Nenávidím nudu a nedokážem obsedieť na jednom mieste. Život nie je o tom, aby sme ostali zaseknuto stáť v našej komfortnej zóne a neskúšali nové veci, nechodili na nové miesta a nespoznávali sa s novými ľudmi. 

Ďalšie články od autorky Paťka

Akonáhle toto raz použijete, penu na holenie už do rúk nechytíte
Vďaka týmto 5 veciam na inú ani len nepomyslí!
Domáce nátierky, ktorých sa nebudete vedieť dojesť
Prestaňme sa vyhovárať a začnime žiť
Úspešné chudnutie: Začať od pondelka sa nie vždy vypláca
Žena, ktorá sa o seba pravidelne stará, je šťastnejšia
Pán Božský existuje. To len my nie sme ako Carrie
Zranenia pri sexe alebo intímna bolesť

Ďalšie články na podobné témy

Ako neskončiť po karanténe s kilami navyše?
Prečo je silný a zdravý sexy?
Úspešné chudnutie: Začať od pondelka sa nie vždy vypláca
Cvičíte pre radosť... alebo?
Nosenie venušiných guličiek - športová aktivita, do ktorej sa jednoducho zamilujete
Cyklické chudnutie
Ako využiť chvíle počas menštruácie?
Cvičme v rytme zábavy - bungee workout

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií o súboroch cookie nájdete tu.