Tento rok jasný cieľ: pevné bruško!
7. 1. 2020 | Redakcia

Tento rok jasný cieľ: pevné bruško!

Ak brucho nepatrí medzi vaše problémové partie, tak už ani nečítajte ďalej, máte to proste „zmáknuté“. My však vieme, že to nie je len o estetike, ale tajomstvo pevného a riadne sexi brucha sa skrýva omnoho hlbšie. Doslova. Tu je návod ako sa k nemu dopracovať. Značka: čo najskôr!

Asi sa budeme opakovať, keď povieme, že pevné brucho by malo byť vo vašom hľadáčiku a na zozname priorít. A nie kvôli estetike. Ženy, ktorým sa už podarilo pevné a sexi bruško získať totiž potvrdzujú, že ide o najlepšiu investíciu do ich postavy, akú mohli spraviť. Prečo?

Sexi pevné brucho vám dá omnoho viac ako len dobre padnúce oblečenie. Práca na spevnení brušných a vnútorných svaloch je totiž nevyhnutná aj pre správne držanie tela. A tým správnym držaním tela myslíme, že sa ponesiete ako sebavedomá a príťažlivá žena, vzpriamená a pevná. Ten pocit je na nezaplatenie. 

matheus-ferrero-vwkwp3cmgm8-unsplash_1576364114.jpg

Vďaka spevneniu vnútorného svalstva bude plochejšie a príťažlivejšie vaše bruško, ale premeníte celkovo svoju postavu. Bude sa vám pohodlnejšie sedieť – a budete vystretá aj bez opierania sa, rovnako pevne budete pôsobiť aj pri chôdzi. Posilnením svalstva sa prirodzene vystriete, vaše ťažisko sa mierne posunie a spôsob chôdze sa zmení. Ak ste v minulosti pozorovali, že sa pri chôdzi predkláňate, cvičením sa prirodzene vystriete a z predklonu vznikne mierny záklon. Ak ste pozorovali niekedy modelku na móle, iste viete kam tým mierime.

Nič zložité, stačí vytrvať

Precvičovanie brušných svalov a vnútorných stabilizátorov môžete robiť pri mnohých príležitostiach počas celého dňa. Je to podobné ako so slávnymi kegelovými cvikmi. Vy cvičíte a nikto o vašom úsilí nemusí vôbec tušiť. Za to benefity si budete užívať už čochvíľa, a sľubujeme, že nielen vy, ale aj váš partner.

max-libertine-ouyivog6kz8-unsplash_1576364117.jpg

Zaťahovanie svalov

Položte si dlaň na brucho v oblasti pupku. A teraz sa vystrite a zatiahnite pevne celú oblasť smerom dnu. Akoby ste chceli dostať pupok smerom k chrbtici. Bruško zaťahujte pomaly a vytrvalo, spravte nádych, svalstvo však stále držte pevne stiahnuté a opäť výdych. Nič zložité, napriek tomu efektívne. Skúšajte toto cvičenie denne pri rôznych príležitostiach – keď si umývate zuby, v sprche, počas sedenia pri počítači alebo keď stojíte v rade pri pokladni či pri sporáku. Každé opakovanie sa počíta. Neprejdú ani dva týždne a prvé výsledky budú citeľné.

Náš tip:

Pre krajšie bruško skúste experimentovať so stravou. Ak obmedzíte sacharidy (áno, myslíme hlavne cukor!) v strave, nahradíte ich proteínmi a budete svojmu telu dodávať dostatok tekutín (v preklade VODY), účinky svojho úsilia urýchlite a navyše znásobíte. Brucho je partia, ktorá dokáže riadne potrápiť, ak však vytrváte, budete prvá, ktorá si všimne príjemné zmeny!

Ilustračné fotografie: unsplash.com

Redakcia

Tento článok pre vás pripravila naša redakcia. :) 

Ďalšie články od autorky Redakcia

Leto bez alkoholu? Zvládnete túto výzvu aspoň mesiac?
Ako ušetriť pri nákupe kozmetiky online
Ako na sexi opálenie? Dokonalý bronz ako z pláže
Hviezdy o letnej láske: my už vieme, čo vás toto leto čaká!
Objavili ste už CELÝ svoj klitoris? Veda ho preskúmala len nedávno!
Veľký horoskop: Venušino okienko na jún
Rozhovor týždňa: Nazrite s nami za Okienko snov
Nestihli ste narodeniny? A viete už ako oslávite Deň detí?

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií o súboroch cookie nájdete tu.