Pevné brucho: takto sexi môže byť - aj to vaše!
9. 4. 2019 | Redakcia

Pevné brucho: takto sexi môže byť - aj to vaše!

Ak brucho nepatrí medzi vaše problémové partie, tak už ani nečítajte ďalej, máte to proste „zmáknuté“. My však vieme, že to nie je len o estetike, ale tajomstvo pevného a riadne sexi brucha sa skrýva omnoho hlbšie. Doslova. Tu je návod ako sa k nemu dopracovať. Značka: pred letom.

Asi sa budeme opakovať, keď povieme, že pevné brucho by malo byť vo vašom hľadáčiku a na zozname priorít. A nie kvôli estetike. Ženy, ktorým sa už podarilo pevné a sexi bruško získať totiž potvrdzujú, že ide o najlepšiu investíciu do ich postavy, akú mohli spraviť. Prečo?

Sexi pevné brucho vám dá omnoho viac ako len dobre padnúce oblečenie. Práca na spevnení brušných a vnútorných svaloch je totiž nevyhnutná aj pre správne držanie tela. A tým správnym držaním tela myslíme, že sa ponesiete ako sebavedomá a príťažlivá žena, vzpriamená a pevná. Ten pocit je na nezaplatenie. 

Vďaka spevneniu vnútorného svalstva bude plochejšie a príťažlivejšie vaše bruško, ale premeníte celkovo svoju postavu. Bude sa vám pohodlnejšie sedieť – a budete vystretá aj bez opierania sa, rovnako pevne budete pôsobiť aj pri chôdzi. Posilnením svalstva sa prirodzene vystriete, vaše ťažisko sa mierne posunie a spôsob chôdze sa zmení. Ak ste v minulosti pozorovali, že sa pri chôdzi predkláňate, cvičením sa prirodzene vystriete a z predklonu vznikne mierny záklon. Ak ste pozorovali niekedy modelku na móle, iste viete kam tým mierime.

bruce-mars-558730-unsplash_1554582044.jpg

Nič zložité, stačí vytrvať

Precvičovanie brušných svalov a vnútorných stabilizátorov môžete robiť pri mnohých príležitostiach počas celého dňa. Je to podobné ako so slávnymi kegelovými cvikmi. Vy cvičíte a nikto o vašom úsilí nemusí vôbec tušiť. Za to benefity si budete užívať už čochvíľa, a sľubujeme, že nielen vy, ale aj váš partner.

Zaťahovanie svalov

Položte si dlaň na brucho v oblasti pupku. A teraz sa vystrite a zatiahnite pevne celú oblasť smerom dnu. Akoby ste chceli dostať pupok smerom k chrbtici. Bruško zaťahujte pomaly a vytrvalo, spravte nádych, svalstvo však stále držte pevne stiahnuté a opäť výdych. Nič zložité, napriek tomu efektívne. Skúšajte toto cvičenie denne pri rôznych príležitostiach – keď si umývate zuby, v sprche, počas sedenia pri počítači alebo keď stojíte v rade pri pokladni či pri sporáku. Každé opakovanie sa počíta. Neprejdú ani dva týždne a prvé výsledky budú citeľné.

Náš tip:

Pre krajšie bruško skúste experimentovať so stravou. Ak obmedzíte sacharidy (áno, myslíme hlavne cukor!) v strave, nahradíte ich proteínmi a budete svojmu telu dodávať dostatok tekutín (v preklade VODY), účinky svojho úsilia urýchlite a navyše znásobíte. Brucho je partia, ktorá dokáže riadne potrápiť, ak však vytrváte, budete prvá, ktorá si všimne príjemné zmeny!

Ilustračné fotografie: unsplash.com

Redakcia

Tento článok pre vás pripravila naša redakcia. :) 

Ďalšie články od autorky Redakcia

Stres v práci: veda radí jogu
Aj toto je nevera?! Áno, má novú podobu
Nedeľné čítanie s Nádherná.sk
Pomoc! Ako opustiť toxický vzťah?
Na rovinu: ako si zlepšiť sexuálny život?
Opýtali sme sa za vás: zelerová šťava, šialene dobrá?!
Týždeň s Nádherná.sk – toto čítanie vám nesmie utiecť
Dva klinčeky denne: tieto zmeny budete chváliť do neba!

Ďalšie články na podobné témy

Chcete začať cvičiť? Pridajte sa k týmto ženám!
Cvičíte pre radosť... alebo?
Nosenie venušiných guličiek - športová aktivita, do ktorej sa jednoducho zamilujete
Cyklické chudnutie
Cvičme v rytme zábavy - bungee workout
Ako sa cvičí jóga v Malackách
Stres v práci: veda radí jogu
Ako začať cvičiť?

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií o súboroch cookie nájdete tu.