Pevné brucho: takto sexi môže byť - aj to vaše!
9. 4. 2019 | Redakcia

Pevné brucho: takto sexi môže byť - aj to vaše!

Ak brucho nepatrí medzi vaše problémové partie, tak už ani nečítajte ďalej, máte to proste „zmáknuté“. My však vieme, že to nie je len o estetike, ale tajomstvo pevného a riadne sexi brucha sa skrýva omnoho hlbšie. Doslova. Tu je návod ako sa k nemu dopracovať. Značka: pred letom.

Asi sa budeme opakovať, keď povieme, že pevné brucho by malo byť vo vašom hľadáčiku a na zozname priorít. A nie kvôli estetike. Ženy, ktorým sa už podarilo pevné a sexi bruško získať totiž potvrdzujú, že ide o najlepšiu investíciu do ich postavy, akú mohli spraviť. Prečo?

Sexi pevné brucho vám dá omnoho viac ako len dobre padnúce oblečenie. Práca na spevnení brušných a vnútorných svaloch je totiž nevyhnutná aj pre správne držanie tela. A tým správnym držaním tela myslíme, že sa ponesiete ako sebavedomá a príťažlivá žena, vzpriamená a pevná. Ten pocit je na nezaplatenie. 

Vďaka spevneniu vnútorného svalstva bude plochejšie a príťažlivejšie vaše bruško, ale premeníte celkovo svoju postavu. Bude sa vám pohodlnejšie sedieť – a budete vystretá aj bez opierania sa, rovnako pevne budete pôsobiť aj pri chôdzi. Posilnením svalstva sa prirodzene vystriete, vaše ťažisko sa mierne posunie a spôsob chôdze sa zmení. Ak ste v minulosti pozorovali, že sa pri chôdzi predkláňate, cvičením sa prirodzene vystriete a z predklonu vznikne mierny záklon. Ak ste pozorovali niekedy modelku na móle, iste viete kam tým mierime.

bruce-mars-558730-unsplash_1554582044.jpg

Nič zložité, stačí vytrvať

Precvičovanie brušných svalov a vnútorných stabilizátorov môžete robiť pri mnohých príležitostiach počas celého dňa. Je to podobné ako so slávnymi kegelovými cvikmi. Vy cvičíte a nikto o vašom úsilí nemusí vôbec tušiť. Za to benefity si budete užívať už čochvíľa, a sľubujeme, že nielen vy, ale aj váš partner.

Zaťahovanie svalov

Položte si dlaň na brucho v oblasti pupku. A teraz sa vystrite a zatiahnite pevne celú oblasť smerom dnu. Akoby ste chceli dostať pupok smerom k chrbtici. Bruško zaťahujte pomaly a vytrvalo, spravte nádych, svalstvo však stále držte pevne stiahnuté a opäť výdych. Nič zložité, napriek tomu efektívne. Skúšajte toto cvičenie denne pri rôznych príležitostiach – keď si umývate zuby, v sprche, počas sedenia pri počítači alebo keď stojíte v rade pri pokladni či pri sporáku. Každé opakovanie sa počíta. Neprejdú ani dva týždne a prvé výsledky budú citeľné.

Náš tip:

Pre krajšie bruško skúste experimentovať so stravou. Ak obmedzíte sacharidy (áno, myslíme hlavne cukor!) v strave, nahradíte ich proteínmi a budete svojmu telu dodávať dostatok tekutín (v preklade VODY), účinky svojho úsilia urýchlite a navyše znásobíte. Brucho je partia, ktorá dokáže riadne potrápiť, ak však vytrváte, budete prvá, ktorá si všimne príjemné zmeny!

Ilustračné fotografie: unsplash.com

Redakcia

Tento článok pre vás pripravila naša redakcia. :) 

Ďalšie články od autorky Redakcia

Bowa - najlepšie hodinky na každý deň
Život môže byť nádherný, aj keď ste na vozíku. Dôležitý je uhol pohľadu…
Aké magické kamene Vám pomôžu pritiahnuť lásku do života?
Výživové doplnky pre intímne zdravie
Život bez sacharidov
Trápi Vás brušná diastáza? Už nemusí. Máme riešenie!
Potrebujete súrne malý zázrak?☺️
Detské bestsellery Siberian Wellness pre silnú imunitu

Ďalšie články na podobné témy

Chcete začať cvičiť? Pridajte sa k týmto ženám!
Cvičíte pre radosť... alebo?
Nosenie venušiných guličiek - športová aktivita, do ktorej sa jednoducho zamilujete
Cyklické chudnutie
Cvičme v rytme zábavy - bungee workout
Ako sa cvičí jóga v Malackách
Stres v práci: veda radí jogu
Plánujete cvičiť doma? Toto vybavenie vám nesmie chýbať